Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Σε ευχαριστώ θεέ μου

θεέ μου  σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  για όσα μου έχεις προσφέρει με τόση  γενναιοδωρία!
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ότι είναι πολλά!
Όμως  λυπάμαι τόσο  επειδή δεν τα απολαμβάνω όσο τους αξίζουν!
Νοιώθω μια ΘΛΙΨΗ  που εμποδίζει την ΧΑΡΑ  που ξέρω ότι δικαιούμαι.
Ότι κάνεις  για  εμένα είμαι σίγουρη ότι αποσκοπεί στην ΕΥΤΥΧΙΑ μου.
Η ΘΛΙΨΗ  μου είναι το εμπόδιο αυτής της μεγάλης χαράς .
Γιατί ?  ΞΕΡΩ  είμαι σε απόσταση από την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ  μου .
Είσαι ο δημιουργός μου και με δημιούργησες  κατ' εικόνα και καθ 'ομοίωση.
Στο καθ' ομοίωση  είναι το πρόβλημα !
Εσύ μου τα έδωσες όλα !
Εγώ δεν ξέρω ακόμα, να τα χρησιμοποιώ όλα!
Καταλαβαίνω μόνο ότι αυτό χρειαζόταν να μάθω,  η  μάλλον πιο σωστά να μην ξεχάσω!
ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Κατάλαβα τη αξία της δημιουργικότητας .κατάλαβα ότι αυτό ήταν ένα από τα πιο 
ακριβά σου δώρα σε εμένα.
Από αυτή την στιγμή, τώρα θα εργαστώ για αυτό!

Ευγνώμων 


Κατερίνα Κατσάτου, Ενεργειακή ψυχολογία -ψυχοθεραπεία


Δεν υπάρχουν σχόλια: