Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Ομιλια ''η συγχώρεση '' 24 Ιανουαρίου 2018 ξενοδοχείο John's Χαλκίδα

Η εγγραφή σε αυτή την ομιλία έγινε ερασιτεχνικά και αυθεντική. Όσα αναφέρω πηγάζουν από την καρδιά μου όπως είναι τώρα διαμορφωμένη, μέσα από την πολύ προσωπική εργασία με τον εαυτό μου. Η καρδιά μας περιμένει να ασχοληθούμε μαζί της με τον σωστό τρόπο, δηλαδή ακούγοντας την ίδια άμεσα, όχι μέσω των άλλων τις φωνές. Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με την αυτογνωσία έχω λάβει πολλά οφέλη, πολλά πνευματικά δώρα, και αυτά συνεχίζονται γιατί δεν σταματώ να τα αναζητώ. Όσα έχω έως τώρα επιθυμώ να τα μοιραστώ, και συχνά με προσωπικό και οικονομικό κόστος . Αυτού του είδους τα δώρα είναι κυριολεκτικά ανεκτίμητης αξίας, και έχουν μια ακόμη ιδιότητα, όσο τα μοιράζεται ο άνθρωπος τόσα περισσότερα επιστρέφονται. Τα τελευταία χρόνια οι δυσκολίες της ζωής είναι μεγάλες και σίγουρα χρειάζεται όλοι να κατανοήσουμε οτι προέρχονται από την πολιτισμική κρίση, και όχι από την οικονομική. Έχω και είχα την τύχη, έχω καλούς δασκάλους στην ζωή μου (όλες οι πηγές μου αναφέρονται στο blog μου vimata-autognvsias.blogspot.gr ) αλλά....τους αναζήτησα τους έψαξα και συνεχίζω. Εσαεί μαθήτρια στην διδασκαλία της ζωής. Στην πρόσκληση μου ανταποκρίθηκαν λίγοι άνθρωποι, οι πολλοί είχαν γεμίσει της καφετέριες της πόλης μου. Οι άνθρωποι αντί να προσπαθήσουν να επανακτήσουν την γνώση συνεχίζουν να προσπαθούν να την ξεχνούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λιγα απο τα ερασιτεχνικά έργα μου

  Λιγο χρώμα σε καμβά ενεργοποιεί την χαρά της δημιουργίας!